O firmie

O firmie

Prestige24h to firma zajmująca się rekrutacją opiekunek i opiekunów osób starszych i chorych w Niemczech. Jesteśmy firmą, która powstała na bazie kilkunastoletniego doświadczenia w świadczeniu usług opiekuńczych na rynku niemieckim. Działamy od 2009 roku stale powiększając personel wykwalifikowanych opiekunek na potrzeby osób prywatnych oraz placówek medycznych.

Zespół Prestige24h tworzą wykwalifikowani oraz doświadczeni specjaliści, którzy posiadają niezbędną wiedzę z zakresu procedur i standardów usług opiekuńczych, rekrutacji, koordynacji zleceń oraz warunków zatrudnienia.

Do każdego klienta oraz współpracownika podchodzimy indywidualnie oraz z pełnym szacunkiem. W Prestige24h na zatrudnienie znalazło już ponad 1000 opiekunek i opiekunów. W naszej firmie codziennie pojawiają się nowe oferty pracy dla Pań i Panów gotowych podjąć pracę przy opiece osób starszych i chorych w Niemczech.

Kilkanaście lat doświadczenia kadry zarządzającej naszą firmą, 7 lat działalności Prestige24h ukształtowało priorytety, którymi kierujemy się w naszej pracy:

  •   Przekazujemy naszym opiekunkom i kandydatom sprawdzone i prawdziwe informacje odnośnie stanu zdrowia pacjenta
  •   Każdy pracownik objęty jest opieką koordynatora zlecenia
  •   Utrzymujemy stały kontakt z pracownikami przebywającymi na kontrakcie w Niemczech
  •   Nie zostawiamy naszych opiekunek i opiekunów z problemami, jeśli takie napotykają
  •   Zlecenie dobieramy indywidualnie względem kwalifikacji kandydata oraz jego potrzeb
  •   Oferujemy specjalistyczne kursy języka niemieckiego, dzięki którym dajemy możliwość podjęcia współpracy osobom bez znajomości języka niemieckiego.

Naszym celem i misją jest tworzenie przyjaznych miejsc pracy, które pozwolą na długofalową oraz dobrą współpracę.

Zadowolenie opiekunek i opiekunów jest naszym priorytetem. 

Zostań opiekunką, wypełnij formularz

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych

Oddzwonimy w ciągu 24h

Nasz team

Arkadiusz Kalisz

prezes

Teresa Kalisz

zarząd

Marcel Modrzyński

dyrektor

Ewelina Tęcza

kierownik

Wioletta Dworowska

księgowa

Magdalena Dratwa

Asystent ds. administracyjno-biurowych

Joanna Chodkiewicz

Konsultant ds. Rekrutacji

Adam Trembowski

Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji Zagranicznych HR

Ewelina Gleń

Specjalista ds. Rekrutacji Zagranicznych HR

Anna Jankowska

Starszy Specjalista ds. obsługi klientów zagranicznych

Mariusz Gawin

Informatyk