Do naszego zespołu w sopockim biurze widokiem na rozwój i Zatokę Gdańską 🙂 szukamy osoby na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi klientów kluczowych z językiem niemieckim
Zgłoś się, jeśli:
- znasz dobrze lub bardzo dobrze język niemiecki
- chcesz zdobywać doświadczenie w obsłudze klienta
- umiesz planować, ale nagła zmiana akcji nie wytrąca Cię z równowagi
- masz już doświadczenie pracy w obsłudze klienta lub sprzedaży – tym bardziej zapraszamy
- w pracy chcesz mieć cele możliwe do zrealizowania
Twój zakres zadań:
- kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z niemieckimi agencjami i pośrednikami (UWAGA to nie call center)
- przedstawianie stronie niemieckiej profili delegowanych do pracy w Niemczech
- dbanie o utrzymywanie dobrych relacji z partnerami po stronie niemieckiej
- wsparcie zespołu w wymianach personelu opiekuńczego
- reagowanie na bieżące potrzeby klientów
Mamy dla Ciebie:
- atrakcyjne wynagrodzenie + system premii
- umowę o pracę oraz stabilne zatrudnienie
- pracę w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 17:00
- możliwość wpływania na sposób wykonywania swojej pracy – dalecy jesteśmy od korporacyjnych struktur
Dlaczego warto?
Dobrze jest mieć pracę, do której lubi się przychodzić.
Rozmawiamy, wspólnie rozwiązujemy problemy, lubimy praktyczne zasady. Wspieramy się na każdym kroku w osiąganiu celów.