Koronawirus SARS-CoV-2: “Twoje bezpieczeństwo naszym priorytetem”

DODATKOWE PROCEDURY I ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA

W związku z drugą falą epidemii związanej z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 wdrażamy kolejne procedury mające na celu zapewnienie i podniesienie poziomu bezpieczeństwa naszym Opiekunkom i Opiekunom oraz ich podopiecznym.

 

DARMOWY TEST NA KORONAWIRUSA
PRZED WYJAZDEM

Przed wyjazdem na zlecenie sprawdzamy stan zdrowia naszych pracowników i wykonujemy test w kierunku obecności przeciwciał charakterystycznych dla infekcji wirusem SARS-CoV-2.
Wykonanie testu ma na celu:

  • Negatywny wynik testu jest gwarancją, że nasi pracownicy nie przeniosą wirusa na inne osoby podczas swojej podróży na zlecenie oraz na swojego podopiecznego i jego bliskich;
  • Wykonując test, mam opinię pewnego i sprawdzonego partnera, dzięki czemu zapewniamy naszym pracownikom nowe zlecenia i ciągłość zatrudnienia.

Tu znajdą Państwo szczegóły dotyczące TESTU.

 

BEZPIECZEŃSTWO PODCZAS PODRÓŻY

Naszym Opiekunkom i Opiekunom zapewniamy transport tylko sprawdzonymi przewoźnikami, którzy przestrzegają surowych norm dotyczących bezpieczeństwa, w tym również tych związanych z ochroną przed zakażeniem wirusem SARS-CoV-2.
Pamiętajmy, że nie zwalnia nas to z obowiązku przestrzegania zasad ochrony osobistej (noszenie maseczki), która zapewnia nam dodatkową ochronę przed zakażeniem nie tylko koronawirusem, ale również innymi wirusami (np. grypy).
Naszym pracownikom oprócz wykonania testu przed wyjazdem na zlecenie, wysyłamy wraz z umową maseczkę ochronną oraz środki do dezynfekcji dłoni – używajmy ich w podróży. Chrońmy siebie i osoby znajdujące się w naszym sąsiedztwie.

 

BEZPIECZEŃSTWO NA ZLECENIU
PAMIĘTAJ O PODSTAWOWYCH ZASADACH

Będąc już na zleceniu pamiętajmy o tym, że dom naszego podopiecznego jest bezpiecznym miejscem, gdzie zarażenie wirusem jest stosunkowo niewielkie. Liczba osób zaangażowanych w opiekę nad seniorem jest mocno ograniczona, a tym samym ryzyko przenoszenia wirusa jest również niewielkie.
Warunkiem utrzymania takiego stanu rzeczy jest przestrzeganie podstawowych zasad higieny.
Pamiętajmy i pilnujmy, aby:

  • Regularne myć ręce;
  • W przypadku kontaktu z osobami z zewnątrz, dbajmy o noszenie maseczki przez nas, podopiecznego i gości;
  • Pilnujmy, aby osoby odwiedzające seniora myły oraz dezynfekowały ręce;
  • Wychodząc z domu np. na zakupy lub spacer, unikajmy dużych skupisk ludzkich;
  • Sprawdźmy, czy jest możliwość zrobienia zakupów online, bez wychodzenia z domu;
  • Regularnie kontrolujmy stan zdrowia swój oraz podopiecznego.

Przestrzeganie tych prostych zasad zmniejsza ryzyko zakażania o ponad 80%.

Bazujmy tylko na sprawdzonych informacjach publikowanych przez służby sanitarne oraz państwowe.

Gdy podejrzewamy możliwość zakażenia zastosujmy samoizolację. Powiadom lekarza oraz pracodawcę.
Ze względu na bezpieczeństwo swoje oraz osób trzecich, na terenie Niemiec zalecany jest kontakt telefoniczny z lekarzem pierwszego kontaktu. Należy unikać niepotrzebnych osobistych wizyt w ośrodkach zdrowia.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji pod numerem: (+48) 58 551 00 52
oraz telefonem alarmowym: (+48) 507 777 979.

 

NIE BÓJ ZGŁOSIĆ SIĘ DO LEKARZA

Wszyscy nasi pracownicy znajdujący się na zleceniach w Niemczech, są zgłoszeni do NFZ (Narodowy Fundusz Zdrowia) i mają karty EKUZ (Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego).
Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świad­czeń zdrowotnych w czasie po­bytu na terenie innego państwa członkowskiego UE/EFTA.
Niemiecki system opieki zdrowotnej uznawany jest za jeden z najlepszych na świecie i w razie potrzeby jest do Państwa dyspozycji.

Zespół Prestige24h