BIURO W SOPOCIE
Zgłoś się, jeśli:
– masz doświadczenie w rekrutacji, obsłudze klienta lub sprzedaży;
– chcesz rozwijać swoje umiejętności związane z rekrutacją i obsługą klienta;
– umiesz planować, a nagła zmiana akcji nie wytrąca Cię z równowagi;
– znasz język niemiecki w stopniu komunikatywnym lub dobrym.
Twój zakres zadań:
– samodzielne, telefoniczne prowadzenie rozmów rekrutacyjnych;
– utrzymywanie kontaktu z kandydatami na każdym etapie procesu rekrutacji;
– uczestniczenie w Targach Pracy oraz spotkaniach informacyjnych;
– zgłaszanie, realizowanie własnych pomysłów.
Mamy dla Ciebie:
– atrakcyjne wynagrodzenie + system premii;
– umowę o pracę oraz stabilne zatrudnienie;
– pracę w pełnym wymiarze godzin: od 9:00 do 17:00.
Dlaczego warto?
Dobrze jest mieć pracę, do której lubi się przychodzić.
Rozmawiamy, wspólnie rozwiązujemy problemy i lubimy praktyczne zasady.
Wspieramy się na każdym kroku w osiąganiu wyznaczonych celów.
Zapraszamy do przesyłania CV wraz z klauzulą.
Adres: sopot@prestige24h.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Naszym celem i misją jest tworzenie przyjaznych miejsc pracy, które pozwolą na długofalową oraz dobrą współpracę.
Zapraszamy do kontaktu, Zespół Prestige24h