BIURO W SOPOCIE
Do obowiązków pracownika recepcji / sekretariatu należeć będzie m.in.:
- Profesjonalna obsługa sekretariatu firmy i dbanie o wizerunek biura.
- Obsługa Zarządu spółki, w tym prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie pism, prezentacji i wsparcie organizacyjne oraz obsługa spotkań.
- Prowadzenie terminarza.
- Ewidencja oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Nadawanie oraz odbieranie przesyłek kurierskich.
- Wsparcie organizacyjne i obsługa spotkań, prowadzenie terminarza.
- Wsparcie organizacji wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych.
- Dbanie o właściwy poziom stanów magazynowych artykułów biurowych oraz spożywczych. Monitorowanie rynku cen, kontakt z dostawcami i realizacja zamówień.
- Obsługa komunikacji z partnerami spółki oraz urzędami i instytucjami publicznymi.
- Obsługa procesów administracyjnych i wsparcie innych działów firmy.
- Opieka nad gośćmi, odwiedzającymi firmę.
Oczekujemy
- Dobrej organizacji pracy, komunikatywności i umiejętności pracy w zespole;
- Dobrej znajomość obsługi Pakietu MS Office i pracy z urządzeniami biurowymi;
- Doświadczenia w pracy z systemami ERP;
- Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 17:00;
- Znajomości języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
Proponujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w pełnym wymiarze godzin i możliwość przejścia na etat (umowa o pracę) po okresie próbnym.
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole.
- Możliwość udziału w szkoleniach i rozwoju zawodowego.
Zapraszamy do przesyłania CV wraz z klauzulą.
Adres: sopot@prestige24h.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).