Pracownik Recepcji / Sekretariatu

BIURO W SOPOCIE

Do obowiązków pracownika recepcji / sekretariatu należeć będzie m.in.:

  • Profesjonalna obsługa sekretariatu firmy i dbanie o wizerunek biura.
  • Obsługa Zarządu spółki, w tym prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie pism, prezentacji i wsparcie organizacyjne oraz obsługa spotkań.
  • Prowadzenie terminarza.
  • Ewidencja oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Nadawanie oraz odbieranie przesyłek kurierskich.
  • Wsparcie organizacyjne i obsługa spotkań, prowadzenie terminarza.
  • Wsparcie organizacji wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych.
  • Dbanie o właściwy poziom stanów magazynowych artykułów biurowych oraz spożywczych. Monitorowanie rynku cen, kontakt z dostawcami i realizacja zamówień.
  • Obsługa komunikacji z partnerami spółki oraz urzędami i instytucjami publicznymi.
  • Obsługa procesów administracyjnych i wsparcie innych działów firmy.
  • Opieka nad gośćmi, odwiedzającymi firmę.

Oczekujemy

  • Dobrej organizacji pracy, komunikatywności i umiejętności pracy w zespole;
  • Dobrej znajomość obsługi Pakietu MS Office i pracy z urządzeniami biurowymi; 
  • Doświadczenia w pracy z systemami ERP;
  • Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 17:00;
  • Znajomości języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.

Proponujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w pełnym wymiarze godzin i możliwość przejścia na etat (umowa o pracę) po okresie próbnym.
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole.
  • Możliwość udziału w szkoleniach i rozwoju zawodowego.

Zapraszamy do przesyłania CV wraz z klauzulą.
Adres: sopot@prestige24h.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).